Subject: IP7097 Kalme alajaama F2 nõuetekohasus. Jõgeveste küla ja Kalme küla, Tõrva vald, Valga maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 15:45:26 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kalme alajaama F2
nõuetekohasuse projekti Jõgeveste ja Kalme külades, Tõrva vallas, Valga
maakonnas.

Projekti eesmärk on parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja
kvaliteeti.

Selle raames asendatakse Kalme alajaamas trafo, ehitatakse 1 uus
mastalajaam Tehmandi kinnistule, asendatakse mõned vanad mastid ning
olemasolevad paljasjuhtmed õhukaabliga ja lisatakse 1 kV õhuliin
olemasolevatele mastidele.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.